Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Annelie Finnebäck - 4 oktober 2010 20:40


Handtag till köket


Jag har vunnit auktioner på Tradera så nu har jag fått nya oanvända handtag till mina vitmålade (men herregud tänker någon, är vi förvånade) skåpluckor.

Nu tänker mina vädursvänner: ”Men är handtagen likadana?” Gud man kan ju inte ha ett kök med olika handag”, ”Hur ska vi kunna sitta i Annelies kök och fika och det är olika sorters handtag”. Stressen ökar nu hos vädurarna :-). Ha ha ha, nej lugn säger jag till alla vädurar, det är likadana handtag. När jag fått handtagen, nya spisen och nya spisfläkten på plats så blir det bilder till bloggen.


Dagens ordspråk som inte har med ovan att göra, viktigt att klargöra så inget stjärntecken flaxar iväg:-)


Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat. / Nalle Puh


Kram alla vänner!  

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards