Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Annelie Finnebäck - 24 oktober 2010 19:52

Hemma igen efter en toppenhelg i Stockholm! Nu har det varit hundprat hela helgen! Nu längtar jag efter mina egna hundar. Ska hämta dem hos hundvakten imorgon. Det är otroligt tomt utan hund.


Hur många gånger bor du på hotell utan hund? Majoriteten av gångerna som jag bor på hotell så är det med hund i samband med utställning. Det innebar att jag fick klara mig utan hårfön i helgen :-). Ingen utställning och därmed ingen hund som skulle fönas. Ja, då blev givetvis hårfönen kvar hemma :-). En annan fråga till er som har hund, vems hårfön är dyrast? Er egen eller hundens :-)


Inte har jag hunnit med Facebook heller, bara några minuter under hela helgen :-)


Ps. Det gick bra med sommardäck fram och tillbaka till Stockholm, helt fritt från snö och halka.


Kram alla vänner!




Fotat från mitt hotellrum - Assyriska (ett fotbollslag) vann och ska spela i
Allsvenskan nästa säsong. Den här bilden får visa att det finns människor som är intresserade av annat än hund :-).

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards