Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Annelie Finnebäck - 1 oktober 2010 19:06

Ljudbok "Å andra sidan" från Tradera

  

För många år sedan läste jag två böcker, "Honungsmelonen" och "Vattenmelonen" skrivna av Marian Keyes. Så nu som ett avbrott i mitt frosseri i deckare, budade jag på en ljudbok på Tradera "Å andra sidan" också den skriven Marian Keyes. Böckerna är i stil med "Bridget Jones dagbok" och man blir glad av att läsa dem.


Fredagseftermiddagen avslutades som vanligt med ett träningspass spinning puls. Efter en promenad blev det lite pälsvård för Tage, Trolla och Signe. Imorgon ska Virus och Doxa få pälsvård. Får jag lista mina favoritaktiviteter så hamnar pälsvård högt upp på listan :-). Imorgon blir det träning med spårgruppen för Tages och min del. Det gör att vi missar Kaspelix kennelpromenad men ibland får man välja och vi ser fram emot nästa kennelpromenad istället.



Mer doftljus från Tradera och ett zinkfat



Ljushållare att sätta på väggen har jag också hittat på Tradera. Ska
sätta upp dem i helgen men i omvänd ordning så orden kommer rätt :-)
     


Har haft servicetekniker här som tittat på min luftvärmepump. Gissa vad som var fel :-). Jo, kompressorfel...har jag hört det någon tidigare gång i år :-). Jo, just ja, när AC-kompressorn gick söner i min bil :-). Jag hade faktiskt själv googlat fram diagnosen för min luftvärmepump och serviceteknikerna bekräftade min diagnos. Garantin gäller fortfarande så nu väntar vi hem en ny del.


Kram alla vänner!



Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards