Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Annelie Finnebäck - 14 oktober 2010 19:57


Bilder i repris på en av Joels favorithundar - Trolla

  


"Trolla"      


Vad är hög mysfaktor för dig? För mig är det när jag med gott samvete kurar ihop mig framför TV:n med hundarna och har tänt ljus både inne och utomhus. Kanske blir det en liten surftur in på tradera.com. Ett tips när ni budar på Tradera, var uppmärksam på fraktkostnader. En del säljare vet inte innebörden av samfrakt eller billigast fraktalternativ.


Har trimmat på eftermiddagen. Jag ser på omröstningen här i bloggen att 91 procent som röstat gillar att trimma och glädjande nog tillhör jag den gruppen . Det underlättar om man gillar att trimma när man har en trimras .


På Dvärgschnauzerringens hemsida www.dvargschnauzer.se hittar du information om vår trimkurs den 29/1 där jag är en av instruktörerna. Sprid gärna informationen vidare.


Jag har ägnat min egen hemsida www.brackets.se lite uppmärksamhet och uppdaterat ”Våra hundar” samt ”Valpar” med planerad kull.


Har hittat ett ordspråk till: "Common sense is not so common". Vad tycker du, stämmer det? Hos mina vänner finns det mycket sunt förnuft, skönt att ni finns!

 

Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards