Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Annelie Finnebäck - 21 oktober 2010 22:37


Kaspelix Kom Igen Kasper "Kasper"


Idag fick jag ställa in spårträningen på grund av arbete och för att hinna byta till vinterdäck. Byta till vinterdäck gick inte då företaget som monterade  sommardäcken skruvat fast muttrarna för hårt. Vad är vitsen med det? Trots att vi hade utrustning med lufttjolivips (ja, jag kan inte facktermen) så fick vi inte loss muttrarna. Jag får erkänna mig besegrad och kommer aldrig mer att använda företaget som monterade sommardäcken något mer. Jag är ju glad att det inte var min bil som fick punktering i augusti när vi var på mot Norrköping :-).


Fick SMS idag om att hanen till vår kommande kull, Kasper (Kaspelix Kom Igen Kasper) är ögonlyst utan anmärkning. Valpkullen som är planerad efter Virus (Mohner’s Circus Virus) och Kasper (Kaspelix Kom Igen Kasper) uppfyller Dvärgschnauzerringens valphänvisningskrav.


Ser fram emot träning imorgon och sen på kvällen ska jag äta med middag med några av mina vänner.


Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards