Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Annelie Finnebäck - 12 oktober 2010 18:07

  


Ikväll blir det en vilokväll med hundarna och tidningen Hundsport . Jag hade tänkt åkta med Trolla på öppen träning som Örebro Läns Kennelklubb (www.olkk.se) anordnar men jag känner mig lite frysen och inte på topp. Istället blir vi hemma och myser.


Fick det här idag på Facebook och som jag lade in på min status på FB:


“ACH-CHOO!!!........٩(-̮̮̃•̃)۶....If you are allergic to bullshit, drama queens, head games, liars,two-faced fake people, shit stirrers & down-right nasty pieces of work, keep this sneeze going..... i'm looking forward to see who will re-post this... ????”


Jag gillar Facebook skarpt! FB är fyllt med humor och vänskap! Förresten så finns även Kennel Brackets på FB!


Ska planera lite inför helgen där jag har lite husprojekt inplanerade samt spårträning.


Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards