Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Annelie Finnebäck - 6 oktober 2010 18:48


Spis från tretti.se  


Om ni som är rakryggade (vilket inte innebär att man kränker eller är dum och plump), omtänksamma, väluppfostrade och trevliga inte fått beröm för era egenskaper den senaste tiden så får ni det av mig nu, TACK för att ni finns!


Idag kom det paket från tretti.se med ny spis och fläkt, båda i svart! Jag kan verkligen rekommendera att beställa vitvaror därifrån. Hur smidigt som helst och fraktfritt. Jag måste komma ihåg och boka in Elfirman. Man kan beställa installation av tretti.se men jag har lite andra saker som det behövs elektriker till så jag slår några flugor i samma smäll.


Sen blev det ett längre spår för Tage och det skötte han utmärkt. Nu börjar det bli mörkare och mörkare på kvällen och på spårkursen vi går ska vi få prova på mörkerspårning. Hur det nu ska gå :-). Orolig för Tage? Nej, han kommer fixa det, men frågan är om jag gör det. Gå med pannlampa och veta var man sätter fötterna och läsa hunden samtidigt blir en utmaning :-).


Jag har några favoritbloggare och här är ytterligare en, A-C Marteus på expressen.se

Här är ett av hennes blogginlägg ”Jesus vs Åkesson: 1-0”:


http://blogg.expressen.se/opinionsbloggen/entry.jsp?messid=625140


Ps. Jag har vunnit fler handtag på Tradera (nya och likadana) till mitt kök.


Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards