Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Annelie Finnebäck - 24 mars 2013 06:46

Jag har en förmåga som jag säkert delar med många av er andra. Att säga ja till allt som roligt när det gäller klubbarbete. Och är det inte roligt så säger jag ja för att nån måste ju göra det. Nej, nu är jag mer vaken när uppgifter ska delas ut och mitt mål är att jag ska inte göra mer än andra. Jag har inte tröttnat på klubbarbete, tvärtom. Men först och främst, jag har inte mer tid än andra, jag är inte duktigare än andra, jag har inte bästa lösningen, jag behöver också framförhållning mm. Det fungerar faktiskt ypperligt att säga nej. Jag ska fortsätta omstrukturera för det blir så mycket roligare.

Det är så mysigt att vakna på morgonen och höra valparna äta frukost hos Trolla. Trolla som är en aktiv tjej annars ligger nu helt stilla i valplådan. Det är så dvärgschnauzer är. De är bra mammor annars är det ingen riktig dvärgschnauzer känns det som. Deras rastypiska temperament går igenom även här, tåliga, uthålliga, godmodiga mm.

Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards