Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Annelie Finnebäck - 10 mars 2013 21:29

Sixten här med sin älskade bästis Trolla.

Trolla suckar djupt just nu för det sparkar i magen :-). Så mysigt!

Kram alla vänner!

Av Annelie Finnebäck - 10 mars 2013 15:50

Idag har vi haft en toppendag i Strängnäs! Ute sken solen men Strängnäs ligger nära så solen har vi hunnit njuta av här hemma.

Strängnäs inomhus var en väldigt bra utställningsplats. Vi var där i god tid eftersom det var första gången och man vet inte om man hittar. Nu blev det fel på vägen hem istället :-). Som vanligt var det trevligt runt ringen och kul att träffas och prata igen!

Jag hoppas att det går bra för våra vänner i gruppfinalerna!

För ett par månader sedan köpte jag k9 balsamspray Nano Mist till Sixten och jag är jättenöjd. Idag köpte jag en extra stor flaska så det inte ska ta slut så fort och så fyller man på den gamla sprayflaskan.

Jag använder det hemma på alla mina hundar genom att jag sprayar balsam över dem innan jag borstar deras pälsar. Det har dessutom en behaglig mild doft.

Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards