Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Annelie Finnebäck - 8 mars 2013 17:25

Idag hämtade jag ut hundkorgen till Trolla som jag beställde hos Häromi. Kartongen var stoooor så det var bara att packa ur den på parkeringen för att kunna få in korgen i bilen :-).

Jag beställde även ett bilbälte för hund. Blir perfekt när valparna blir tillräckligt gamla för att åka bil. Då får en av de vuxna sitta i fram i bilbälte. Jag har flera valpköpare som har bilbälte istället för bur och det funkar jättebra.

Sen en bild på min nyinköpta färgglada :-) lampskärm som inte kom med i förra inlägget.

Just nu pågår Cruft i England och man kan följa utställningen via livesändningar på webben. Vid ca 1900 svensk tid ikväll är det gruppfinaler.

Kram alla vänner!

Av Annelie Finnebäck - 8 mars 2013 11:55

Ett besök hos kiropraktorn är avklarat. Det gjorde ont ont ont men det är det värt. På väg hem köpte jag mig ett tröstpris. En beige lampskärm till mitt vita sovrum. Lite färg skadar inte :-).

Kram alla vänner!

Av Annelie Finnebäck - 8 mars 2013 07:25

Jag älskar att det är vinter lite till. Förra veckan sken solen och då inhandlades fröpåsar men jag ska nog vänta lite med planteringen :-). Många minusgrader är utlovade nattetid så det är bäst att vänta.

Trollas mage växer och frodas. På lördag är det två veckor kvar och idag ska vi hämta ut Trollas nya hundkorg på posten.

Så en bild på hundarnas favoritleverans, ett paket från hundgott.se

Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards