Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Annelie Finnebäck - 1 mars 2013 21:27

Jag missade Schyffert och Lindströms show "Ljust & fräscht". Showen handlade om det perfekta boendet.

Vad är det perfekta boendet? För mig är det ett hem med harmoni. Vad är då harmoni? Jag vet vad harmoni är mig :-). Hundarna bor med mig och är omkring mig och så bo ljust ljust ljust. Det är 4,5 år sedan jag målade väggarna här hemma vita och idag fick de en uppfräschning. Jag ska till kiropraktorn nästa vecka så det är lika bra att passa på. Jag vill som sagt ha ljust omkring mig och målade allt... vitt igen :-).

Man behöver inte döpa en hund till Strula och sen måla om hemma :-). Men jag har nu lärt mig att man med ljummet vatten kan torka bort oönskad målarfärg både från golv och dvärgschnauzer :-).

Den här snygga killen vill hitta ett hem som är utställningsintresserat :-). Jag skulle inte skriva så om en valp om jag verkligen inte trodde på honom. Argenta's Mini Endeavour "herr gul" är på fotot 9 veckor.

Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards