Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Annelie Finnebäck - 18 mars 2013 20:32

   


Igår blev båda mina fina killar, Tage och Sixten, pappa till varsin kull. Det följde vi med spänning och vi kommer att fortsätta att följa kullarnas utveckling! Efter Sixten hos kennel Gogo Dolls finns det valpar att tinga.


Min Trolla (Brackets Åsikt Utan Insikt) mår bra och vi har börjat nedräkningen till att hon ska ha valpar 23 mars +-3 dagar.


 

Argenta’s Mini Endeavour, Kennel Argenta söker ett hem  i Stockholmstrakten till Endeavour!  Den fina lilla Dvärgschnauzervalpen, “Eddie” är en framåt, social och trygg liten hund som redan har hunnit att prova på att åka tunnelbana, tåg och buss. Han promenerar med glädje både i centrum, går i affärer eller springer fritt i nationalparken. För er som läst min blogg tidigare så är det här en son (gult band) efter Tage och Argentas fina tik som kallas Clura.


I eftermiddags hann jag trimma Sixten och sen klämde jag in ett telefonmöte om stadgar :-). Imorgon ska jag plocka lite på Trolla så hon blir fin. På onsdag blir det Tages tur.


Kram alla vänner!


Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards