Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Annelie Finnebäck - 13 mars 2013 06:21

I söndags inhandlades en ny fäll. Jag vill ha ljusa enfärgade fällar men som ni ser så bröt jag mönstret :-). Inte den vackraste jag sett men nu är den delad på och kommer på ligga i varsin bur i bilen. Jag klarar inte av att ha olika färger på fällarna i burarna i bilen och inte heller i utställningsburen :-).

Enhetligt och stilrent ska det vara för att stenbocken ska få inre frid :-). Det är samma som att ha flera fönster i rad med rullgardiner och de är neddragna i olika längd. Det går bara inte :-). Har man kraft och ork till att hålla ordning på detta så tar jag det som ett tecken på att det är bra i livet :-).

Igår fick jag äntligen lite ro att bläddra i Hundsport men Sixten tog tidningen först :-).

Trolla blir bredare och bredare över ryggen. Inte som sin mamma Virus när hon fick sex respektive nio valpar. Och det är vi glada för. Max fyra känns som ett bra antal valpar.

Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards