Alla inlägg den 8 december 2010

Av Annelie Finnebäck - 8 december 2010 20:58


kvällens läsning  


Vad är med valpar och toalettpapper? Ja, om Trolla, Signe och deras pappa Tage kunde tala så skulle jag veta :-). Att få med sig toalettrullar ut från badrummet och tugga sönder dem och sprida papperet högt och lågt är ett nöje de delar. Hur många mikrobitar det kan bli av en rulle kan jag svara på, alldeles för många :-). Imorse var det ett vitt hav med papper och två tjejer som stod och viftade på svansen. Tage som är lite klokare än sina döttrar satt i soffan och försökte se helt oskyldig ut. Men de är underbart mysiga trots sina små bus!


I eftermiddags körde jag spinning och det var riktigt skönt att få igång blodcirkulationen efter några dagars nackspärr. Nu känner jag bara av det litegrann så jag ska inte klaga. Ikväll trimmade jag Trolla så hon blir fin till utställningen.


Virus ligger på rygg bredvid mig. Hon är så lugn och fridfull.


Nej, nu ska jag fokusera på den engelska serien i tre delar som började kl. 21.00 på SVT1.


Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards