Alla inlägg den 3 december 2010

Av Annelie Finnebäck - 3 december 2010 19:44


Senaste fyndet på Tradera


Jag vill ha minusgrader! Inte nödvändigtvis 20 men 10 minusgrader är perfekt om man är rätt klädd! Hundarna håller sig rena och fina i snön och det fastnar inte snö i pälsen. 


Det känns som om det var fredag igår, tiden går hur snabbt som helst. I helgen ska vi ta det lugnt. Imorgon blir det trimning och sen adventsfika på eftermiddagen i Kumla. Det är väl det som står på schemat imorgon plus att jag ska lyssna på nya ljudboken som jag vunnit på Tradera.


Doxa har höglöpt och efter att jag parade Virus så bestämde jag mig för att vänta med att para Doxa. Jag är inte sugen på två kullar samtidigt utan vi hoppas på att Virus är dräktig annars får vi vänta några månader till.



Örebro har en egen julbock. Bäst att passa på att fota innan någon pyroman hinner före med tändstickor.   


Örebro slott i vinterskrud  



En väderstation inköptes på Claes Olsson. Förmodligen mycket onödig information men den var vit :-) och det var inte den vandliga termometern som de hade.     


Ha en bra kväll!


Joels bilder från Österledskyrkan i Karlskoga:


                  

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards