Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Annelie Finnebäck - 5 oktober 2011 18:51


Ja, det kanske inte är jul riktigt än men jag har i alla fall budat på och vunnit ovanstående handgjorda ljusstake i cement på Tradera! Den ska ställas fram till jul och vit är den såklart :-).


Igår var det styrelsemöte med Örebro läns kennelklubben och innan mötet började  träffade jag Senad (Kennel Axe Lakes) och hans korthåriga Vorsteh Frenja. Jag är insnöad på Dvärgschnauzer men vilken fantastiskt vacker hund. Toppentemperament och en vacker exteriör!


Jag har trimmat Virus, Trolla och Sixten. Imorgon blir det Tores tur. Trimning är så rogivande!


Min Iphone har "snällt" rensat samtliga meddelanden som jag skickat eller mottagit de senaste 18 månaderna. Den 28 oktober ska en Iphone 4S beställas. Det är då den lanseras i Sverige. Jag bryr mig inte om det står 4 eller 5 bara den fungerar som den ska och har en bra kamera. Det minsta jag gör med min Iphone är att prata i den :-). Istället surfar jag, facebookar, spelar wordfeud och SMSar. 


Nej, nu är det lite måsten som väntar, hörs imorgon!

  


Kloka ord lånat från Facebook  


Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards