Alla inlägg den 17 november 2010

Av Annelie Finnebäck - 17 november 2010 20:47


Min favoritbild och min favoritkille :-) SE NO UCH Kaspelix Kompis Tage "Tage"  


Nu är det mitten av november, hur snabbt går tiden egentligen? Adventsfika är inplanerat 4 december, Kaspelix-Joel är reseledare :-). Det ser vi fram emot!



Mina hundar bryr sig inte om smällare men det finns de som har ett helvete under jul- och nyårshelgen på grund av alla smällare. Kennel Brackets står bakom Smällarupproret, gör du? Läs mer på smallarupproret.se.


Jag har trimmat Tova (Brackets Fröken Fujji) och det tog bara en timma, har man superpäls så har man. Tova är ögonspeglad utan anmärkning.


Jag har tittat på Uppdrag granskning på SVT1 samtidigt som jag bloggat, så sorgset och så skrämmande.


Vill påminna om att Svenska Schnauzer-Pinscherklubben (SSPK) har uppfödar/medlemsmöte på lördag (20/11) i Kista med en jättebra föreläsare, läs mer på www.sspk.se


Nu ska det snart bli The Event på SVT Play.


Kram alla vänner!


Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards