Alla inlägg den 12 november 2010

Av Annelie Finnebäck - 12 november 2010 19:27


En parasit som precis haft med en stenbock att
göra och väntar på sitt sista ögonblick :-)
  
Eländiga kryp, kräk, parasit, fripassagerare, blodsugare osv. Ja, kärt barn har många namn. Men det här är inget kärt barn det kan jag lova er. Nej, de tränger sig på och förstår inte hur ogärna man vill umgås med dem, hur ointressanta de är, enda sättet de har att få umgås är att tvinga sig på...fästingar.
Japp, jag blev precis påmind om varför sovrummet ska vara hundfritt :-). Tage låg bredvid mig i sängen och myste och så kände jag en fästing. Men herregud det har varit 5 minusgrader, hur är det möjligt? Hur överlever de?
Hur gick det då för fästingen? Låt mig ge er en ledtråd, försök att komma hem oinbjuden till en stenbock :-). Ja, det är ingen fara de jag tycker om!
Kram alla vänner!

Mys hemma hos familjen Engström (Kaspelix) igår kväll  

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards