Alla inlägg den 4 november 2011

Av Annelie Finnebäck - 4 november 2011 19:03


Nu har vi tänt ljus överallt, inne som ute! Var tvungen att testa att fota med min Iphone 4 och det var skillnad jämfört med 3an. I helgen blir det jobb här hemma, bra med bärbar dator. Ibland blir jag förvånad när man måste lämna återbud på grund av jobb. Det går an för andra att säga att de inte hinner något men gud förbjude om jag säger samma sak. Nej, då åker dramatenkostymen på! Jag säger bara gör hål på bubblan och kom ut i verkligheten! Det är arbete som bidrar till att samhället går runt, inte klubbarbete!


     


Som sagt här hemma har vi tänt ljus och helgets lugn har infunnit sig. Jag har ett jobbprojekt som ska bli klart men det är viktigt att vila hjärnan lite så man kan fortsätta att skriva.



Japp, gillar Morberg och Bruka design :-)  


Bara en snabb fundering, när Morberg sticker ner fingrar i kastrullerna och provsmakar då rasar folket mot honom. Men när Leila gör samma sak så reagerar ingen. Jag gillar båda och tycker det skulle göra ett program tillsammans. 


 


Imorgon blir det att tända ljus för mormor, morfar och pappa i minneslunden. Det är sånt som får en att ha distans till nissarna i dramatenkostym :-). Familj, vänner, hundar och mitt arbete kommer först och ska man behöva förklara varför man har den prioriteringen så är det sorgligt.



Trollas verk :-) bara att köpa nytt alovera  


Nästa vecka ser jag fram emot Örebro Läns kennelklubbs temakväll om fotografering. Man gör hundarna fina, trimmar och putsar i timmar och då kan det vara roligt att kameran är rätt inställd. Sen på lördagen 12/11 har Dvärgschnauzerringen uppfödarmöte i Stockholm!


Nu ska det bli SVT-play och TV4-play!


Kram alla vänner!




Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards