Alla inlägg den 2 november 2011

Av Annelie Finnebäck - 2 november 2011 00:06

 


Jag tror att alla klär i ödmjukhet. Det är min fasta övertygelse men tyvärr hittar inte alla rätt bland klädgalgarna på mornarna :-). Jag ler och väljer glädje istället.


Ibland får jag frågan hur jag hinner med allt klubbarbete. Ibland får man sätta något annat åt sidan för att hinna med allt. Mitt arbete och mina hundar sätts däremot inte åt sidan. En del verkar bli förvånade över det, skrämmande men sant. Klubben är en ideell verksamhet. Skulle aldrig hoppa över en trimning eller promenad med hundarna för klubbarbete. Det är inte 112-verksamhet vi sysslar med oavsett klubb.


Idag hämtade jag min nya Iphone 4 på Schenker! Om några dagar ska jag engagera mig i den. Jag har fått tipset av tekniksmarta vänner att jag ska uppdatera min Iphone 3 innan jag byter till 4:an. Jag lyssnar mer än gärna på de som kan mer än mig.


Timmen är sen och jag har nyligen avslutat lite :-) klubbarbete. Har haft en trevlig kväll men en av mina klubbstyrelser och är fylld med energi!


Kram alla vänner! 

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards