Alla inlägg den 7 september 2010

Av Annelie Finnebäck - 7 september 2010 23:41


Mer vunna auktioner på Tradera, här en tillbringare från Bruka Design och mer doftljus från Partylite smulton samt mango.  


En maxad dag i en maxad vecka :-). Men jag har läget under kontroll och gör inget jag inte själv vill. Direkt efter dagens spinningspass var det direkt hem fixa med dogens, duscha och sen in med dogsen i bilen för att åka på styrelsemöte med Örebro Läns Kennelklubb. Jag hann inte ens tanka bilen (vars bensinmätare visade sig farligt nära det röda fältet) på väg till mötet för det handlade om minuter för att undvika att bli försenad.


Jag avskyr när bensinmätaren närmar sig det röda strecket. Ja, jag vet..."man kan köra flera mil på reserven". Jag kan säga så här, jag kommer aldrig att testa hur många mil min bil kan köra på det röda strecket. Jag känner hur min känsla av kontroll minskar i takt med att bensinmätaren närmar sig det röda strecket. Nej, tacka vet jag en fulltankad Volvo :-). På vägen hem fick jag äntligen tanka bilen och återfå min känsla av kontroll. Jag passade även på att  hämta ut paket med varor som jag vunnit på Tradera på samma mack som jag tankade.


Hundsport.se är snabba som vanligt med att uppdatera sin hemsida. Här hittar ni en bild på Veronica (Velvet Dandy's) med sin BIS-vinnare Rico http://www.hundsport.se Velvet Dandy's Schnauzer peppar/salt ligger dessutom på en femteplats i SKKs tävlan om årets uppfödare samtliga raser.


God natt alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards