Alla inlägg den 9 september 2010

Av Annelie Finnebäck - 9 september 2010 21:37


Inte helt lätt att fota rörliga objekt med min Iphone...  


Trolla och Signe har en klar favoritkompis och det är Kaspelix-Joel. Med Joel får man busa och springa i trädgården. När tröttnar en Dvärgschnauzer på jaga-bli jagad-leken :-).



...ja rättare sagt omöjligt :-)  


Nej, ikväll blir det en kort blogg. Spinning, trimning och lite annat arbete har det blivit de senaste timmarna så nu tänker jag bara slappa framför TV:n innan det blir en träff med John Blund. Jag har varit dålig på att besöka FB men det ska ska jag försöka ändra på i helgen. Ser fram emot att träffa flera av mina vänner i helgen i Skåneland!


I Örebro är det International Street Market den här veckan och man kan köpa mat från flera olika internationella "kök". Tog lite bilder som jag lagt in längre ner. Så idag fick det bli en efterrätt till matlådan, franska crepes med Chevreost och honung....mmmm....hur gott som helst!


God natt alla vänner!


På bron utanför slottet i Örebro finns alla "kök"

 

  


           

Av Annelie Finnebäck - 9 september 2010 00:14


Tage väntar på att det ska bli dags att få gå spår  


Tage är lika rolig att jobba med när man spårar som när ställer ut honom. Det är så kul att se sin hund jobba. Jag tror att om fler aktiverar sig med sina hundar så blir det mindre tid över för elakheter.


Idag fick jag beröm "tänk om alla vore som du". Det är nog inte alla som håller med kanske men visst känns det extra bra att få beröm av människor som du håller högt.



Snitslar i början och i slutet klarar man sig inte utan när man spårar.  

 


Hur duktig är man på det :-)  


Ska efter den här veckan försöka med att stanna upp en stund, inte alltid så lätt men välbehövligt för själen. Batterierna måste få fylllas på :-)


Kram alla vänner!



Hmmm...jag har helt missat att köpa höstblommor till min trappa. 
Man får den trappa man förtjänar :-)
  

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards