Alla inlägg den 16 april 2010

Av Annelie Finnebäck - 16 april 2010 20:17


Virus och Tages fina son, Brackets Ingen Regel Utan Undantag  


Det som göms i snö kommer fram i tö . Valparna har hittat plastkrukor och gamla leksaker som legat begravda under snön. Det lilla minsta hittar de, de är som små dammsugare. Rätt vad det var så var även tidningen jag läste borta. Den användes som lektrasa av två av valparna så det vara bara att ta tillbaka tidningen. Snart kommer de hitta hålet ner under trimhuset så jag måste leta efter en stor sten och lägga för. Det är roligt att se dem leka och så helt plötsligt kommer det en valp och vill ligga i mitt knä och gosa en stund. Sen iväg och leka lite till och så kommer nästa och vill ligga i mitt knä och gosa.


Det är smidigt nu när snön är borta, valparna får sin måltid utomhus och så gör de ifrån sig snabbt. I helgen ska vi fota stå-bilder på valparna. Var tänkt idag med det blev ändrade planer.


Nu funderar jag på vilket namn som är bäst på en tik, Brackets Åsikt Utan Insikt eller Brackets Lika Barn Leka Bäst?


Nu har jag en av tikvalparna i famnen, sååå mysigt. Är det felstavat någonstans så vet ni vad det beror på .


Snart blir det kvällsrastning av valparna.


Ha en bra fredagskväll!


   Nu har vi rustat oss inför trädgårdsarbetet :-)

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards