Alla inlägg den 1 april 2010

Av Annelie Finnebäck - 1 april 2010 21:18

En låda för att förvara mina inredningstidningar

Idag blev det en powerwalk med hundarna med inslag av vårväder, underbart! Ikväll ska bli en kväll i soffan framför TV:n. Känns som jag gjort mig förtjänst av det :-). Har precis grundmålat väggarna i gästrummet och strukit taket 2 gånger. Mellan målningarna så hann jag hämta det senaste paketet som jag shoppat på Tradera, se bild ovan. Körde bilen genom biltvätten och så hem igen. Nu återstår det bara att måla väggarna två gånger med täckfärg sen är dessa klara. Jag vet inte om taket behöver en tredje strykning, kroppen säger att det räcker :-) men jag får se vad ögonen tycker imorgon. Bilder kommer imorgon. Just nu känner jag mig nöjd!


Namnen på ordspråks-kullen är nu inskickade till SKK och det tar ett par dagar innan valparna blir registrerade:


Brackets Bättre Sent Än Aldrig

Brackets Den Som Spar Han Har

Brackets Ingen Regel Utan Undantag

Brackets Kaka Söker Maka

Brackets Lika Barn Leka Bäst

Brackets Åsikt Utan Insikt


Ha en trevlig resa till Blåkulla alla som tänker åka dit, själv stannar jag hemma med mina valpar :-)

    

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards