Direktlänk till inlägg 23 juli 2013

Vi får se hur det går

Av Annelie Finnebäck - 23 juli 2013 20:06

Jag bloggade häromdagen men det inlägget försvann. Men det gjorde inte så mycket för innehåller var inte så viktigt. Min blogg får innehålla både viktiga och oviktiga ämnen :-).

Mys-Ture vet hur man kopplar av.

Vera

Vera och Ture med sin mamma Trolla.

Torsten-mys

Torsten på bar gärning :-).

Vera

Inte nu till helgen men nästa helg är det utställningsdebut för valparna :-). Vi får se hur det går :-). Vi tränar isf men som alla vet så finns det alltid en miljon andra saker som ska upptäckas samtidigt som man ska trava runt i vänstervarv :-).

Jag har lyssnar klart på en ljudbok och den var helt ok. Jag har laddat hem tredje delen av Isfolket och fjärde släpps imorgon på Storytel. Vill ha några att lyssna på på utställningsresorna.

Grattis till Velvet Dandy's som blev BIS-1 på SKKs utställning i Köping i söndags!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie Finnebäck - 27 januari 2014 21:42


Min blogg hittar ni numera på kennelbrackets.wordpress.com

Av Annelie Finnebäck - 26 januari 2014 22:01

Vet inte om jag ska byta verktyg för bloggen till wordpress - kennelbrackets.wordpress.com - har varit inne där och testat lite. Vill ju kunna ladda upp filmer enkelt :-). Vad tycker ni? Någon som har erfarenhet av bloggplatsen och Wordpress? ...

Av Annelie Finnebäck - 26 januari 2014 08:44


Vera är som sin mamma, hon ska sova så nära mig som möjligt :-). Trolla är chanslös mot Vera för på något sätt lyckas Vera vara den som kommer närmast. Trolla har gett upp och använder Vera som huvudkudde istället :-). Helgen har varit intensiv ...

Av Annelie Finnebäck - 23 januari 2014 06:38


Här är en bild på Brackets Vira Blåtira "Vera" när hon var 2 dygn. Det är ca 10 månader sedan :-). Det är rogivande med valpar och man kan sitta vid valplådan hur länge som helst och studera dem. Många lägger ut bilder på nyfödda valpar på FB...

Av Annelie Finnebäck - 21 januari 2014 22:21


En bild från i somras på Ture och Vera :-). Vem äger dig? Du själv eller någon annan? Jag äger mig själv :-). Prova på att äga dig själv om du aldrig gjort det, det rekommenderas :-). Det gör du genom att bestämma över dina egna val, åsikter och...

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards