Alla inlägg den 2 juli 2013

Av Annelie Finnebäck - 2 juli 2013 16:32

Vunnit på Tradera :-). Älskar mitt hem så vad passar bättre :-).

Det är mörka moln på himlen men inte på "min" :-). Ser fram emot hösten men mer om det då.

Ture fick följa med som sällskap när Sixten skulle rabiesvaccineras. Ture tycker alla bara pratar om Torsten men han låter hälsa, vänta ni bara :-). Ture är så mysig, han viftar på svansen hela tiden. Blir jätteglad över alla spegelbilder :-).

Nu är Sixten trimmad och så blir det maglinjen på torsdag. Imorgon blir det Trolla och valparnas tur. Som jag brukar säga, allt är ett byte av tid. Min trädgård är inte vältrimmad :-). Tvärtom :-).

Jag dissade förra ljudboken av Harlan Coben. Den var seg som sirap :-). Det är en av fördelarna med storytel.se att det är bara att välja en bok. Imorgon släpps första delarna av "Sagan om isfolket". En 80-tals klassiker!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards