Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Annelie Finnebäck - 26 juli 2012 20:53


Brackets Tant Strul "Strula"


Livet det är inte de dagar som gått utan de dagar man minns. Det ordspråket stämmer väldigt bra! Jag gillar att fota hundarna för tiden går så fort och vips så är de veteraner och man vill minnas hur de såg ut när de var yngre.



Brackets Tant Strul "Strula"  


Strula fortsätter att njuta av livet här hemma och vi trivs väldigt bra med henne. Man måste ha harmoni hemma annars så går det inte. Hundarna måste trivas tillsammans och jag måste trivas med dem och de med mig. Ja, ni förstår vad jag menar.



Brackets Tant Strul "Strula"




Brackets Åsikt Utan Insikt "Trolla" och Kaspelix Kompis Tage "Tage", den sistnämnda med nytrimmad lugg :-) 



   Brackets Sixten Redlös "Sixten"


Ja, det här var dagens bildgalleri mitt i vardagen. Lite pälsvård avklarades idag och när det blir lite svalare så ska Strula få prova på att spåra.


Jag har flera ämnen jag borde blogga om men jag har inte riktigt tiden och så vill jag inte fokusera min energi på fel saker.


Kram alla vänner!

Av Annelie Finnebäck - 26 juli 2012 16:38

Bild på underbara Trolla.

Nu ska det bli lite pälsvård för dogsen. Jag lyssnar för tillfället på en ljudbok av Mari Jungstedt. Efter det tänkte jag varva min deckarmani med en bok av Mia Törnblom. Jag kan rekommendera hennes böcker. Mycket är självklarheter men man behöver påminnas lite då och då. Fylla på förrådet med lite klokheter så att säga.

Hundarna leker i trädgården och de trivs nog bättre med värmen än vad gör :-). Imorgon ska jag komma ihåg och förnya mitt spinningkort på Friskis & Svettis.

Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards