Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Annelie Finnebäck - 13 juli 2012 16:51


 

Somnade igår med huvudvärk, vaknade med huvudvärk i natt och vaknade jag imorse med…just det – huvudvärk. Nu vill jag ha ett riktigt oväder så man slipper lågtrycket.


Idag har jag hundarna tagit en tur till Jönköping och på vägen hem så tänkte jag samma tanke som för två år sedan, vad gör flygplanen som står staty i Linköping efter vägen jag kör på. Jo, de står där för att jag kört fel. Så det var ingen som hade flyttat på statyerna den här gången heller utan precis som förra så har vi åkt fel :-). Det var bara att vackert passera Norrköping och åka över Finspång. Nästa gång får Joel min kartläsare följa med :-).



Ovan bild är väldigt suddig men jag försökte imorse att i all hast fota getingarna som tror de ska få flytta in. Det blev som sagt suddigt men jag vågade inte gå närmare och vågade inte heller stå stilla :-). Imorgon blir det åtgärd och död åt getingarna.



älskade Tore

  


Tore in action  


   Tore (Kaspelix Square The Circle)


Prinsen Tore fyller 2 år idag! Det ska han fira ikväll med "Hundgott" bestående av torkad lunga och torkad lever från Kennel Connection.


Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards