Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Annelie Finnebäck - 4 juli 2012 18:06



Huvudvärk har varit temat för dagen :( Men nu är det lite bättre. Jag köpte jordgubbar för det var det enda jag fixar att äta efter dagens huvudvärk. När jag stod och väntade i kön till jordgubbsförsäljningen så står en tant och plockar och rotar med bara händer i gårdagens jordgubbar. Hur snuskigt är inte det från en skala 1-10. Eftersom tanten inte kunde bestämma sig så vände sig jordgubbsförsäljaren till mig. Jag bad att få två lådor av dagens jordgubbar och som ingen rört :-). Tanten slutade tvärt med sitt rotande :-). Jag tänker för mig själv hur svårt kan det vara att låta bli att Kladda på sånt man inte köpt.


  

pion i full blom


TV säger ögonen nej tack till så ikväll ska jag lyssna vidare på min ljudbok. Imorgon blir det lite klubbarbete och pälsvård. Här har vi inte tid med huvudvärk.


Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards