Alla inlägg den 5 april 2011

Av Annelie Finnebäck - 5 april 2011 23:20

Sixten somnade på styrelsemötet :-)


Ikväll fick Sixten (Brackets Sixten Redslös) följa med på Örebro Läns Kennelklubbs styrelsemöte. Han är så mysig och charmig. Nu har han busat av sig med Trolla och Tore och somnat för kvällen. Imorgon blir det trimning av Sixten, Harry och Asta. Ska försöka klämma in agility på schemat när Sixten blir tillräckligt gammal. Hmm...vet inte riktigt hur jag hitta tiden men den som söker han finner, eller hur säger man :-). Tore skulle jag väldigt gärna vilja gå lydnadskurs med. Han är så snabblärd, vi får se vad det kan bli. 


Sixtens bror Hilding (Brackets Civil Olydnad) träffade vi på stan häromdagen


Nej, nu ska jag försöka ladda ner MP3-filen jag köpte på bokus.com i min Iphone. Köpte en ljudbok på engelska. Får väl se om jag får det att fungera annars får jag höra av mig till någon av mina Iphone-vänner :-).


  Sixten



Kram alla vänner!




Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards