Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Annelie Finnebäck - 13 mars 2010 21:36

Velvet Dandy's årets uppfödare, årets svenskfödda schnauzer p/s
och årets svenskfödda Affenpinscher 2009


…med inslag av grått! Grattis till mina underbara vänner Maria och Veronica som tillsammans har kennel Velvet Dandy’s http://www.velvetdandys.com som för andra året i rad blivit SSPKs uppfödare! Jag har varit på årsmöte på annan ort idag så jag kunde inte vara med och gratulera er idag när ni fick ta emot alla priser. Jag är så glad och stolt över er positiva attityd och sportslighet både i och utanför ringen. Vi ses snart och då ska vi ska fira!


Sen vill jag även gratulera Lotta vars uppfödning vunnit BIR på CRUFT! Det är hennes svart/silver hane JCH RUCH BLR UKRCH CLUBWiNNER  BISVINNARE Djakartas Isn`t It "Killer" som med sin ägare Olga Seliverstova Kennel Gloris Ryssland förmodligen blivit den första svart/silver som blivit BIR på Cruft! Läs mer i Lottas blogg http://djakartas.blogspot.com/


Det är de svenskföddas dag idag, grattis allesammans! Egentligen borde väl flaggan vara blå och gul med tanke på alla svenskfödda vinster idag :-)


Trevlig lördag kväll alla vänner!


Ps. Jag håller tummarna för Jessica Andersson med det verkar inte gå vägen för det.




  


Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards