Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Annelie Finnebäck - 11 mars 2010 22:24

  


En vit brödlåda från Bruka Design blev dagens auktionsfynd idag på Tradera! Så nu får min nuvarande brödlåda från Bruka Design som ni ser på bilden ovan, sällskap av ytterligare en låda :-). Till saken hör att det inte konsumeras särskilt mycket bröd här hemma. Det är dock inte samma modell som nuvarande. Det blev även ett rostfritt kaffemått från Bruka Design, jag som inte dricker kaffe. Men hur är ordspråket – den som spar han har .


Jag varvar min kvällsläsning med inredningstidningar och boken ”Att välja glädje”. Idag inhandlades även ”Sköna hem”. Tror att ljuset som återvänt till Sverige gör att man känner så mycket inspiration. Imorgon ska jag ta en runda och läsa igenom mina vänners bloggar, har varit lite dålig på det några dagar.


Brasan sprakar mysigt och hundarna ligger i soffan och valparna susar gott i valplådan. Underbara Tage har placerat sig på ryggstödet så han kan ligga med framtassarna på min ena axel och med nosen mot min hals. Han är en helt underbar dvärgschnauzerkille. Har även bläddrat bland gamla valpbilder och hittade en bild på Virus.


Tack Kaspelix-Maria för all hjälp idag!



Virus

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards