Direktlänk till inlägg 10 februari 2010

En vanlig onsdag

Av Annelie Finnebäck - 10 februari 2010 07:02


En bild på "Totte" Brackets Mister Canon. Inlindad i
fårskinn ligger han på sin favoritplats hemma hos sin familj.


Hmm...fast det vet jag egentligen inte förrän jag somnar ikväll :-) Huvudvärken är borta. Jag har sorterat i mitt liv i början av veckan för jag har somnat allt för många kvällar med huvudvärk eller med irritation. Det måste man göra något åt och det har jag gjort.


Ikväll blir det trimkväll istället för igår. Det är precis det här jag behöver ha min energi intakt för. Jag älskar mitt trimhus, det är så praktiskt och så roligt när vänner kommer över och vi trimmar tillsammans. Webergrillen är inte monterad än så den får vi inviga så snart vädret tillåter. Man måste ju äta också :-)


I förrgår stal Virus min frukost. Vanligtvis brukar jag inte äta frukost men just i måndags morse var jag sugen på tunnbrödsrulle med rökt skinka. Ja, det var Virus också :-). Är man dräktig så är man. Men Virus, peppar/salt som hon är, anser sig inte ha stulit något utan tyckte att matte var snäll som gav henne specialfrukost :-)


Vad är vanligt för mig, vad är vanligt för dig...vi har säkert olika bilder av det :-)


Huvudsaken är att vi får en bra onsdag!



 
 
Lena

Lena

10 februari 2010 08:18

Härlig bild på Tage;D
Klart man ska få specialfrukost när man är i det tillståndet!

Må gott på "din vanliga onsdag!"

http://www.hundarna.cybersite.se

 
sophie

sophie

10 februari 2010 08:44

vilken underbar bild på lilla gubben:) Skönt att höra att huvudverken har släppt. Hoppas ni får en mysig trimkväll, måste komma till dig i vår om man får och trimma lite:) Ha nu en underbar dag med mycket skratt för de är bra medicin för kroppen:) Kramiz Sophie

http://www.kennelhilfie.dinstudio.se

 
Maria

Maria

10 februari 2010 09:54

Hej hallå...
jag har gjort något åt min huvudvärk :-)

Man mår mycket bättre efteråt:-)

Kram

P.s jag har röstat....

http://www.kaspelix.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie Finnebäck - 27 januari 2014 21:42


Min blogg hittar ni numera på kennelbrackets.wordpress.com

Av Annelie Finnebäck - 26 januari 2014 22:01

Vet inte om jag ska byta verktyg för bloggen till wordpress - kennelbrackets.wordpress.com - har varit inne där och testat lite. Vill ju kunna ladda upp filmer enkelt :-). Vad tycker ni? Någon som har erfarenhet av bloggplatsen och Wordpress? ...

Av Annelie Finnebäck - 26 januari 2014 08:44


Vera är som sin mamma, hon ska sova så nära mig som möjligt :-). Trolla är chanslös mot Vera för på något sätt lyckas Vera vara den som kommer närmast. Trolla har gett upp och använder Vera som huvudkudde istället :-). Helgen har varit intensiv ...

Av Annelie Finnebäck - 23 januari 2014 06:38


Här är en bild på Brackets Vira Blåtira "Vera" när hon var 2 dygn. Det är ca 10 månader sedan :-). Det är rogivande med valpar och man kan sitta vid valplådan hur länge som helst och studera dem. Många lägger ut bilder på nyfödda valpar på FB...

Av Annelie Finnebäck - 21 januari 2014 22:21


En bild från i somras på Ture och Vera :-). Vem äger dig? Du själv eller någon annan? Jag äger mig själv :-). Prova på att äga dig själv om du aldrig gjort det, det rekommenderas :-). Det gör du genom att bestämma över dina egna val, åsikter och...

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards