Alla inlägg den 19 september 2012

Av Annelie Finnebäck - 19 september 2012 17:46

Jag känner mig nykär! Mina vänner kan ta det lugnt :-). He he he. Känslan att ha hittat rätt hane till min tik känns för mig som att vara nykär. Fast med bibehållet förnuft :-).

Sixten har blivit trimmad idag och Trolla igår så imorgon får det bli Tore och Tage och så ska vi klämma in ett möte med RUS-sektionen i Örebro BK.

Nu ska jag som äter ljudböcker :-) fortsätta att lyssna på en ny bok från storytel.se

Kram alla vänner!

Av Annelie Finnebäck - 19 september 2012 06:01

Förra hösten började jag med att läsa om och lyssna på något som som handlar kort sammanfattat om mental träning. Jag kan rekommendera det.

Vi har alla ett eget ansvar för vårt eget välmående. Det blir så tydligt när ens vägar råkar korsas med dem som inte är inne på den vägen. En del människor beter sig illa så man förstår att det grundar sig i personliga problem. Man kan inte ändra på andra utan man kan bara hoppas att de tar tag i sina problem.

Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards