Direktlänk till inlägg 13 december 2012

Aj Aj aj

Av Annelie Finnebäck - 13 december 2012 14:28

Imorse gick jag en kort hundpromenad eftersom det -22 grader. Det är mer än jag klarar av. Jag halkade till och kände en brännande smärta i korsryggen. Nu ligger jag i sängen med fötterna högt med ryggskott. Varvar det med att vara uppe och gå.

Häromdagen var Tore (SE & FI UCH Kaspelix Square The Circle) med mig på lite akvarieresearch. Han är så snäll att ha med men stackarn trodde det väntades bad när han hörde allt bubblande i akvarierna :-).

Nu ska jag fortsätta några timmar till i min totalt uttråkade värld :-).

Kram alla vänner!

 
 
Ingen bild

Ingridh Dahlström

13 december 2012 18:10

Stackars dig och krya på dig. Fina, snälla Tore, det blev alltså inget bad i det bubblande akvariet, då blir det bad i Kumla och lite uppfräschning med galltvål!!!
Ses imorrn :*

Annelie Finnebäck

13 december 2012 20:30

Det låter jättebra! Lämnar honom när jag är på väg till Kiroprakron.

 
Ingridh Dahlström

Ingridh Dahlström

16 december 2012 10:01

Hoppas ryggen är liiiite bättre! Imorron kommer Tore också och värmer dig lite i sängen. I Kumla får han inte ligga i sängen sååå det är väl bra att han passar på hos dig Annelie!! Jag har inte släppt lös Tore förut då vi varit ute och gått. Gårdagen var debut och va det fungerade bra, han hoppade och skuttade omkring i snön, jag busvisslade och han kom till mig som en raket, klappade honom och talade om vad "duktig du är, bra" sen fick han hoppa och springa en stund igen, jag blev glad och jag tror Tore tyckte att det fungerade bra också. Nu vet jag.... imorrn måndag lämnar vi Tore igen, sen så blir han permanent hos oss i vart fall tills han skall "snyggas till igen"

http://Snöyra med Tore

Annelie Finnebäck

19 december 2012 14:22

Han sprang tre gånger till ytterdörren och ylade efter att Hasse lämnat honom :-).

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie Finnebäck - 27 januari 2014 21:42


Min blogg hittar ni numera på kennelbrackets.wordpress.com

Av Annelie Finnebäck - 26 januari 2014 22:01

Vet inte om jag ska byta verktyg för bloggen till wordpress - kennelbrackets.wordpress.com - har varit inne där och testat lite. Vill ju kunna ladda upp filmer enkelt :-). Vad tycker ni? Någon som har erfarenhet av bloggplatsen och Wordpress? ...

Av Annelie Finnebäck - 26 januari 2014 08:44


Vera är som sin mamma, hon ska sova så nära mig som möjligt :-). Trolla är chanslös mot Vera för på något sätt lyckas Vera vara den som kommer närmast. Trolla har gett upp och använder Vera som huvudkudde istället :-). Helgen har varit intensiv ...

Av Annelie Finnebäck - 23 januari 2014 06:38


Här är en bild på Brackets Vira Blåtira "Vera" när hon var 2 dygn. Det är ca 10 månader sedan :-). Det är rogivande med valpar och man kan sitta vid valplådan hur länge som helst och studera dem. Många lägger ut bilder på nyfödda valpar på FB...

Av Annelie Finnebäck - 21 januari 2014 22:21


En bild från i somras på Ture och Vera :-). Vem äger dig? Du själv eller någon annan? Jag äger mig själv :-). Prova på att äga dig själv om du aldrig gjort det, det rekommenderas :-). Det gör du genom att bestämma över dina egna val, åsikter och...

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards