Alla inlägg den 3 december 2012

Av Annelie Finnebäck - 3 december 2012 19:30

I helgen blev det ingen pälsvård men nu är Sixten trimmad och imorgon Trolla. Blir en om dagen den här veckan :-).

Jag har plockat fram lite tomtar och satt upp belysning på framsidan. Bara baksidan kvar.

Har precis varit på ÖBK och delat ut diplom till deltagarna på ÖLKKs genetikkurs. Vad vore världen utan förkortningar :-).

Kram alla vänner!

Av Annelie Finnebäck - 3 december 2012 07:13

Det här är en bild på min brors katt Morfeus. Mina hundar är inte vana med katter och Morfeus är inte van
med hundar så vi undviker att de träffas :-). När jag hade Pepsi och Valle så hade jag även perserkatterna Bilbo och Frodo och alla kom bra överens.

Igår hade jag migrän och idag är det bättre även om det fortfarande inte är helt hundra. Jag minns när jag hade mina katter och man låg sjuk i sängen. Då låg de på huvudkudden och trampade med tassarna på mitt huvud. Hur sövande som helst.

Hoppas alla får en bra start på veckan!

Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards