Alla inlägg den 17 december 2011

Av Annelie Finnebäck - 17 december 2011 20:18

 


Tack för all positiv feedback på förra blogginlägget. Tillsammans kan vi ha en väldigt trevlig atmosfär. Jag fick en fråga idag på FB och svaret är nej, jag tänker inte bli ett nättroll i framtiden :-). Jag har både uppfostran och intregritet för att låta bli att bete mig illa på nätet. Ja, även för att låta bli att bete mig illa i verkliga livet.


 



Den senaste veckan har tre trevliga och läsvärda tidningar trillat ner i brevlådan; Hundsport Special, Notisbladet och Hundsport. Hundsport får i mitt tycke oförtjänt kritik att vara för utställningsinriktad. Räknas antalet sidor så finner man att de är i minoritet.  



Den underbara wokade kycklingen som är standardlunchen på Älvsjömässan  



En julklapp till mig från Kaspelix. Inte riktigt lika stor som den på Järntorget i Örebro men den passar utmärkt hemma hos oss. Denna julklapp var inte inslagen när jag fick så jag har inte fuskat :-).  Däremot kunde jag inte låta bli att peta upp lite av julklappspapperet för denna som jag fick av en av mina valpköpare.


 


Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards