Alla inlägg den 27 september 2011

Av Annelie Finnebäck - 27 september 2011 19:39


snart står den i mitt vardagsrum  


Min soffa har kommit så på torsdag kommer den att stå i mitt vardagsrum. Ser fram emot att få sitta i den hela hösten och vintern. Nästa projekt är att hitta en matta som passar. Jag vill ha en stooooor ryamatta. Alla som jag nämner det för talar om hur mycket chips mm som samlas i mattan :-).


Man lär sig med åren att man äger sin egen tid och sina egna tankar. Man ska leva i nuet men jag kan ändå inte låta bli att se fram emot nästa år av olika orsaker. Precis som min tid och mina tankar är mina egna så är även mina beslut mina egna. Alltid finns det ”tyckare” som måste tycka högt utan att man bett om deras åsikt. Det bekommer mig inte längre utan jag fattar mina egna beslut om mina egna vägar. Det är jag som går i mina skor och ingen annan. Varför ska man passa in i en mall eller söka någons bekräftelse.


Är det någon som har tips på bra bloggar? De ska givetvis vara fria från negativ energi. Vad läser ni för bloggar? Tipsa gärna!


Ps. på Tradera hittar ni ljus från Partylite.

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards