Alla inlägg den 20 april 2013

Av Annelie Finnebäck - 20 april 2013 19:00

Idag har det varit MH på tapeten. Messi hade inte hunnit med sin 1-års vaccination så istället gav vi bort hans plats till Maria Stelins ryska dvörgschnauzerhane. Messi får göra MH i september istället men det gör inget för då kommer han vara 17 månader.

Alexandra hade lagat världens godaste Chili corncarne (vet inte hur det stavas). Det är en sån rätt som jag annars vet att jag inte gillar eftersom man åt det i skolan :-). Frida var där med sin lettiska import Rebus.

Imorse var jag till ÖBK för att öppna och så åkte jag hem till valparna och sen kom det valpspekulanter. Efter det en promenad och återvinningscentralen. Åter till ÖBK och en till promenad. Vem kan låta bli Karlslundskogen i strålande sol. Så idag såg jag bara ett MH och det var Rebus, riktigt roligt var det att se honom! Modig, social och lekfull!

Ja, så fick vi den här dagen att gå :-). Ikväll blir det att titta på Netflix och kvällen kommer att infinna sig tidigt.

Av Annelie Finnebäck - 20 april 2013 11:02

Det hittar man hos hundgott.se som dessutom har fraktfritt just nu för alla köp över 250 kr. Allt kanske man inte vill tugga på själv direkt men dogsen älskar detta!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards