Alla inlägg den 21 november 2013

Av Annelie Finnebäck - 21 november 2013 20:08

En suddig Torsten som undrar varför ingen ställde fram fika till honom. Inväntar ett nytt SIM-kort och sen blir det IPhone 5s och jag hoppas att man kan fota dvärgschnauzer i rörelse med den :-).

Det är sjukt mycket på jobbet nu så jag håller min jobbdator extra kär :-). Mycket men roligt! Tänk vad bärbara datorer underlättar i livet.

Har lyssnat klart på andra boken av Ramona Fransson är nu inne på den tredje. Det är det jag gör just nu i livet, trimmar, promenerar, jobbar och lyssnar på ljudböcker :-). Ja, vi har planerat in lite utställningar också :-). Ska bli riktigt roligt!

Jag skulle skrivit en artikel till klubbtidningen men det får vänta till nästa nummer. Tiderna är förbi då jag slog knut på mig själv för att hinna med allt till ett manusstopp. I september blev jag klar med utvärderingen av Dvärgschnauzerringens RAS. Riktigt roligt arbete men tidskrävande och det krävde eftertanke och inget som kunde hastas igenom. Finns säkert någon liten loppa i rymden som tror att sånt arbete görs på en kafferast men då blottar de sin okunnighet.

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards