Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Annelie Finnebäck - 22 januari 2013 17:27

Jag har lagt två sjukt stressiga veckor bakom mig. Får passa på att be om ursäkt att jag nog missat massor av aktiviteter på Fb och inte varit särskilt social för övrigt. Men nu återgår vi till normalläge igen.

Ikväll blir det relax här hemma. Bara vara och mysa med dogsen. Det ska kanske bli lite Filmnet.se också, om jag inte somnar vill säga :-).

Funderar på valpnamn :-). Jag har redan ett favorittema men det beror lite på antalet. Ni får hålla er
till tåls till de är födda. Jag hade tänkt det temat till förra kullen men då blev det en valp så vi får hålla tummarna för några till den här gången. Annars är det bara att vänta till nästa gång :-). Den som spar han har eller hur det var :-)

Det blev en semla idag!

Kram alla vänner!

Av Annelie Finnebäck - 22 januari 2013 06:59

För några månader sedan när någon med ledsam själ hade skrivit en anonym kommentar i min blogg så sa en vän, jag skriver så lite som möjligt så ingen kan vara elak.

Det där har jag funderat på lite sen dess och kommit fram till att jag skriver om det jag brukar skriva :-). Varför skulle jag låta andra människor styra mig?

När det gäller det absolut privata så kommer det alltid att vara "less is more". Jag skriver gärna att jag parat Trolla och är glad för att hon är det. Om det visar sig om några veckor att hon inte är dräktig, ja då skriver jag det också. Jag tänker vara glad tills jag vet något annat, varför inte. Alltid bättre att välja glädje!

Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards