Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Annelie Finnebäck - 17 mars 2012 09:46


Bild från punkbandskullen   


Jag har gjort ultraljud på Virus och hon är dräktig. Hon visade tecken på dräktighet innan men stenbock som jag är så ville jag veta till 100 procent för min planerings skull :-). Jag brukar inte göra ultraljud för jag tycker det är slöseri med tid. Virus är ingen tik som mår illa eller matvägrar. Hon skulle förmodligen kunna äta samtidigt som hon valpar om hon fick :-). De dagar då jag brukar se om hon är dräktigt fungerade inte denna gång för damen hade stulit foder och såg ut som en mindre flodhäst. Trolla hade petat ner en påse med hundmat som blivit kvar efter helgens resor och så åt Virus glatt. Så nu väntar vi på nedkoms omkring påsk och funderar samtidigt på tema. Brackets Påskhare låter lite tamt eller hur? Hur många valpar det blir vet vi inte men det spelar ingen roll hur bara jag vet att hon är dräktigt. Vi hoppas att det inte ett helt kompani som tidigare :-). Så om en vecka ska vi fixa ordning valplådan.



Bild från punkbandskullen    



Ljuvligast är det givetvis när de blivit vuxna  


Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards