Alla inlägg den 2 november 2012

Av Annelie Finnebäck - 2 november 2012 17:50


 "Tore"


Imorse trimmade jag Tore (SE & FI UCH Kaspelix Square The Circle) och gjorde honom fin inför helgen. Sedan september provbor Tore på helgerna hos ett par av mina arbetskamrater. På så vis får familjen och Tore lära känna varandra ordentligt. Det är klart att det känns i hjärtat när Tore travar iväg med dem på fredagarna. Samtidigt fylls man av värme när man ser Tores glada lilla kropp och man ser att han är lycklig. Vid årsskiftet är det tänk att familjen ska ha Tore på foder och dem bor i närheten av mig så det kommer att bli jättebra. 


 


Idag har jag gett bort en flaska rött vin á la Per Morberg som tack för hjälp tidigare i veckan. Jag dricker inte vin men vänner på FB har uppskattat denna.


Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards