Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Annelie Finnebäck - 28 februari 2011 21:27

    


Spinning, promenad, trimning av Trolla, mat och sen styrelsemöte via telefon. Ja, så har min kväll sett ut. Det som återstår på schemat är lite kvällslektyr i form av "Hus & hem" och "Hem ljuva hem trädgård". Hur många inredningstidningar köper/prenumererar du på varje månad? En period fick jag hem ca 5 tidningar i brevlådan. När plasten fortfarande var kvar runt tidningarna några månader senare så insåg jag att det var dags att avsluta prenumerationerna. En del tycker inredning är ytligt och materiellt men jag tycker det är personligt och kreativt. 



Jag älskar hemma-hos-reportage om familjer som byggt om sitt hus och få ta del av alla deras idéer. Reportage om compact-living är också en av mina favoriter. Jag har bott i en studentlägenhet på 20 kvadratmeter och då fick man vara uppfinningsrik för att få plats. Hmm...i år måste jag ta tag i min trädgård. Just nu är jag glad att det ligger 6 dm snö ovanför gräsmattan :-).


Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards