Alla inlägg under januari 2014

Av Annelie Finnebäck - 1 januari 2014 09:03

Härligt med ett nytt år! Vi är väldigt nöjda med 2013 men vem säger nej till ytterligare ett år med roliga aktiviteter!

Torsten poserar i soffan där inga hundar får vara men ibland när jag inte orkar vara konsekvent lägger jag i filtar men givetvis hittar de ytorna som inte är täckta :-).

Jag har sett två avsnitt av Fröken Fridmans krig" och kan rekommendera serien som finns på SVT play.
Jag är feminist. Att vara feminist innebär inte att du hatar män utan du är för lika rättigheter oavsett kön. Vem är då inte feminist? Vem är emot lika rättigheter oavsett kön? Man som kvinna kan vara feminist. Feminism är ett ord fult ord för små människor och det är ju inte för dessa människor vi lever för :-). Den svenska konflikträdslan finns även här för många vågar inte säga att de är feminister därför att de är rädda för att dras in i en diskussion. Jag säger bara att jag är för lika rättigheter oavsett kön och så är det med det.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards