Alla inlägg under december 2013

Av Annelie Finnebäck - 3 december 2013 19:31

Den här boken jag tipsa om! Kanonbra! Två timmar med klokheter och självklarheter :-). Nu ska jag leta upp en ny ljudbok att lyssna på. Det finns ca 2 000 boktitlar att välja på hos Storytel. Midvinterblod som jag lyssnade på innan Kay Pollaks bok var ok men inte mer. Böcker från samma författare får vänta lite.

Även att det är ett tag kvar till nästa kull så har intressenter hört av sig, kul! Det här med löp vet man ju inte så exakt med så än så länge kan man bara säga ungefärlig tid. En tik som brukar löpa med 6 månaders mellanrum kan börja löpa en månad senare eller en månad tidigare. Trolla löpte tidigare den här gången men det var för att det var dags för Veras första löp. Men nu är lugnt på den fronten i några månader.

Hoppas få träffa så många som möjligt av mina vänner i Stockholm i helgen!

Virus gillade inte sin vinterkappa så då fick jag den av mamma till mina dogs. Gillar ju Hurttas produkter så det passade bra :-).

Av Annelie Finnebäck - 1 december 2013 18:21

Rätt ska vara rätt hälsar Torsten. Han är 34 cm och inget annat :-). Det är Vera som är 34,5 cm. Här är Torsten fotad i halv storm. De där ögonen är jag ganska svag för :-).

Tomtarna är på plats redan :-). Vädret är märkligt med höststormar och snöfritt men tids nog blir det nog snö så det både räcker och blir över :-). Men trots det så har julsakerna åkt fram redan nu. Tomtarna står på behörigt avstånd från Trolla :-). Hon hjälpte till att minska samlingen förra året :-).

Vad gör man ikväll när "Bron" är slut?

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards