Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av Annelie Finnebäck - 20 oktober 2013 09:31

Lite kyla var välkommet! Det blir så mycket renare hundar efter promenaderna:-). Här är Torsten och Sixten på gårdagens powerwalk.

Det här är en av vyerna här hemma. Lite skillnad mot när man bodde på Järntorget mitt i Örebro. Om jag längtar tillbaka dit? Nej, jag älskar tystnaden och lugnet här på landet med Kilsbergen runt hörnet. Det viktigaste är kanske inte var man bor utan hur man väljer att leva sitt liv. Efter sina egna intressen eller någon annans osv.

I eftermiddag blir det trimning. Ingen trimning inga utställningshundar. En ganska enkel ekvation :-). Men jag gillar att trimma. Lyssnar på andra delen på en ljudbok av en engelsk författare Bolt. Sen blir det "En man som heter Ove" och "Min mormor hälsar och säger förlåt". Älskar mitt trimhus och Storytel :-).

"The secret of health for both mind and body is not to mourn for the past, worry about the future, or anticipate troubles, but to live in the present moment wisely and earnestly."
/Buddha

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards