Alla inlägg den 30 september 2013

Av Annelie Finnebäck - 30 september 2013 19:16

Jag har trimmat underbara Tore (SE & FI UCH Kaspelix Square The Circle) idag och som tack fick jag detta av mina fodervärdar! Snyggt och fräscht bland allt vitt här hemma. Tore har det hur bra som helst i Kumla där han bor och han har börjat bli en riktig liten löparkille.

Det här med att byta dator var något jag sköt framför mig hela tiden men i våras var jag tvungen för då slog det blixtar ur eluttaget på datorn men den hade hängt med sedan 2006 också. Den nya vet jag inte vad det är för märke utan det viktigaste var ju färgen, vit :-). Det är aldrig lätt att byta dator för det är då jag bestämmer mig för att den nya ska vara ren. Allt från den gamla ska sparas ner. I söndags skulle jag skicka iväg ett dokument och skulle bara bifoga en annan fil också. Men den gick inte att hitta och jag har verkligen slitit mitt hår men det finns andra som tur är som har mer ordning på sina digitala arkiv så en lösning är i sikte :-).

Jag har mätt valparnas mankhöjd och Torsten och Ture är 32 cm och Vera är 33 cm.

Fick precis tips av en kompis att inte missa "Homeland" ikväll. Tur var det för det hade jag glömt :-).

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards