Alla inlägg den 22 september 2013

Av Annelie Finnebäck - 22 september 2013 19:36

Helgens tema har verkligen varit MH :-). Idag var jag B-figurant och det är himla roligt. Det är garanterat trevliga och roliga människor man får jobba med! Nästa år ska jag prioritera i min kalender så jag blir A-figge. Det skulle vara himla roligt att bli testledare. Som jag sa tidigare. Jag skulle vilja ha typ 900 dagar på ett år :-). Ja, så mycket roligt finns det att göra i livet. Utställning är min prio men med 900 dagar skulle jag hinna med att jobba mer som MH-figurant och även mer som ringsekreterare. En klok person sa idag att det är en ynnest att ha mycket att välja mellan och jag håller med. Jag har ju valt vad som är viktigast för mig samt att inte vara borta mer än en gång i veckan osv. På så vis har jag hållit stress och magkatarr borta.

Jag ser verkligen fram emot våra fyra MH-dagar nästa år för Dvärgschnauzer tillsammans med några av mina uppfödarkollegor!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards