Alla inlägg den 11 september 2013

Av Annelie Finnebäck - 11 september 2013 18:46

Här är Torsten (Brackets Halla Ballou) på söndagens utställning.

Mycket i livet handlar om att sätta saker och ting i perspektiv. Folk härjar ibland om lilla minsta som om det handlade om liv och död. Under tiden pågår livet och det ser olika ut för alla. För min del ska jag bli faster nästa år! Faster låter mycket strängare än moster tycker jag. Men jag tänker vara allt annat än sträng för jag ska skämma bort min brorson till max och dessutom alltid finnas där. Uppfostran får föräldrarna stå för, he he he :-).

Så kanske får mina hundar tävla i barn med hund, ja hundarna riktigt längtar eller inte :-). Jag gillar barn men jag vill inte ha egna. Den här lilla killen kommer att få två föräldrar som är trygga i sig själva och står med fötterna på jorden! Grattis brorsan och Maem!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards